пятница, 2 марта 2012 г.

Модуль 10. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме усвідомити те, наскільки важливі уміння правильно ставити запитання. І важливі вони не тільки для мене, як вчичтеля, а й для моїх учнів, адже це  основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки базовими знаннями учнів та  їх  життєвим досвідом.
 Я погоджуюсь із основною тезою щодо того, що сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів  важливі  при проектуванні та реалізації навчального процесу, який орієнтується насамперед на навчальні потреби учнів.
Особисто для мене зміст модулю був корисним, бо я отримала нагоду переконатись в тому, що я спроможна виконувати завдання по підтримці моїх учнів, планувати таку підтримку, і сподіваюсь, що зможу повною мірою врахувати ці моменти при плануванні проекту. Але є питання: чи захочуть учні скористатись моєю підтримкою? Аде я й  сама належу до тих,  хто спочатку  включає новий прилад, а вже потім читає інструкцію. ..

Комментариев нет:

Отправить комментарий