воскресенье, 4 марта 2012 г.

Модуль 11. Рефлексія.

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде отриманий мною досвід підготовки спеціальних форм для підтримки самостійної дослідницької діяльності учнів. Крім того, мій досвід навчання кожного разу змушує мене переглядати свої вимоги до результатів учнівської діяльності. Ми прагнемо ставити високі "палнки" для учнів, але чи завжди ми  відповідаємо тим вимогам, які ставлять до нас оточуючі? Мабуть що ні... Тому вчусь  з розумінням ставитись до того, що не кожен учень може відразу зробити так, як мені   хочеться  чи вивчтити те, що вимагає він нього програма... На уроках учні і вчителі знаходяться під певним тиском   розрозблених кимось критеріїв оцінювання, а в методі проектів ввчитель і учні самостійно моужть визначити обсяг роботи, вимоги до її якості,  темп просування тощо. Шкода, що не можна працювати так постійно - забезпечуючи кожному учню індивідуальний темп навчання, посильний обсяг роботи. Вчитель-фасилітатор - це основна роль вчителя майбутнього, цьому не вчать у  ВНЗ, тому участь студентів педвузів у навчанні за цією програмою має бути обов"язковою. Втім, технології розвиваються тепер так стрімко, що вчитель і сам має навчитись визначати свої освітні потреби, враховувати вимоги часу.
Моє навчання в групі дало меня можливість познайомитись з колегами, які повною мірою відповідають моєму уявленню про сучасного вчителя., поновити контакти з тими, кого знаю давно, отримати задоволення від нових знань. Буду ділитись з ними з колегами!

Комментариев нет:

Отправить комментарий