понедельник, 27 февраля 2012 г.

Модуль 1. Перший допис.

Всім доброго дня! Сьогодні я розпочала навчання за програмою Intel Навчання для майбутнього. Це нова, 10-та версія. В ній багато відмінностей від тієї версії, з якою я добре знайома: відсутність друкованого посібника, орієнтація переважно на  технології Web 2.0., цікавий електроний посібник, що містить е-довідник. Особливе враження на мене справила можливість створювати власні примітки до тексту посібника та зберігати їх в окремому файлі - ось би такі можливості до всіх електронних посібників, якими користуються мої колеги в гімназії. Модуль інформаційно насичений, цікавий, сподіваюсь, що опаную нові можливості.

2 комментария:

  1. Ви дуже добре висловили свої думки щодо навчання за цим модулем, особливо цінно, що Ви поділилися тим, що особливо цінне для Вас. Але ще немає Ваших запитань, сумнівів і того, як ваші знання з цього модуля можуть вплинути на ваше викладання і навчання ваших учнів.
    Щиро,
    ніна Д

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Про сумніви написала в рефлексії до другого модулю. З першим модулем все зрозуміло - як учасниця попередньої версії я давно визначилась щодо власного ставлення до змісту навчання за програмою Intel. Воно однозначно позитивне :)

      Удалить