вторник, 28 февраля 2012 г.

Модуль 4. Рефлексія.

 Цей модуль допоміг мені уточнити Основні проекту та обдумати оцінювання учнів у проекті, а саме в цьому модулі я з"ясувала для себе зміст  поняття "формуюче оцінювання", познайомилась із інструментарієм для  використання на різних етапах формуючого оцінювання, яка має здійснюватись протягом всього навчального процесу, визначила шляхи залучення учнів до  процесу оцінювання,, зрозуміла, як визначати навчальні потреби учнів за допомогою  різних інструментів. Мені здається, що тепер я зможу навчити своїх вихованців  розуміти власні особливості, що впливають на результативність навчання, використовувати сильні та посилювати слабкі сторони.
Мені особисто дуже сподобалась універсальність таблиці ЗХД, але разом  з тим залишились певні сумніви і запитання:
Чи завжди діти спроможнідати об"єктивну оцінку своїм "можу"  і "хочу"?  Як ефективно спланувати роботу в даному конкретному проекті, так, щоб діяльність учнів у кожній групі не лише була диференційованою, а й дозволила уникнути ситуації, коли "сильні" учні будуть обирати групу, зміст роботи якої орієнтований на дітей, що мають проблеми у навчанні? Як зберегти одночасно диференціацію і добровільне самовизначення дитини?
Поки що відповіді  не маю, подумати є над чим.
Отримані мною знання важливі, оскільки дозволяють скоригувати власну діяльність не залежно від того, йдеться про проект чи проведення звичайного уроку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий